Ingen skyltbelysning där antar jag Och Hur fäste ni den där? Vore roligt att se kanske PS: kan man bli stoppad och få böter eller skiter polisen i såna små detaljer?
Nä hade ingen skyltbelysning under baklyset heller.. fäster den på samma ställe som Healguard/bakskärmen. Böter vettefan men man åker nog på en besiktning pga av det om man blir stoppad dvs.. men det gäller nog ljudnivån på min Raptor oxå
Skylten sitter likadant på min och om den satt någon annanstans hade jag flyttat dit den oavsett
Varför flyttar man plåten?Aldrig förstått de, tycker de ser bäst ut i mitten.Smaksak
Personligen tycker jag det är snyggare i hjulhuset, sen syns den inte lika bra heller men smaken är som baken...
Hade ju som sagt lite strul med vänsterpipan o kedjan som jag bråkade med. Prövade olika lösningar med kedjerullar. Fungerade inge vidare alls. Men jag har beställt kedjespännare? sån som lägger tryck på kedjan iaf. Och idag så slängde jag på Orginal dämparen bak så att jag iaf kan åka tills kedjespännaren kommer. Raptor i väggrenen
Det är ballt. Men man vill ju inte vara bandit i onödan.
Vad är det för kedjespännare du kör med?