Om jag sett en skoter på 100-250 hk med rullgas??Svar ja..tomas åberg har rullgas på sin när han kör skoter cross! Men som redan sagt det är en vane sak,och med kill-switch så är problemet löst.
kill-switch vet inte riktigt hur det på verkar det hela??? är inte det något för om man ramlar av??? rätta mej om jag har fel...
Vi håller med Roadkill i detta ämne! Men vi lever i ett fritt land!
Det är ju det vi inte gör, sbp säger ju tumgas. Det sa ni själva.
CiteraDet är ju det vi inte gör, sbp säger ju tumgas. Det sa ni själva.Visst "åker man dit" hos sbp, men man kan göra som man själv tycker om man är beredd på konsekvenserna... Kanske dåligt uttryckt av mig. :oops:
Citat från: "Fyrhjulingpunktse"Vi håller med Roadkill i detta ämne! Men vi lever i ett fritt land! Det är ju det vi inte gör, sbp säger ju tumgas. Det sa ni själva.
Citat från: "KaseaSkyhawk"Är det någon som någonsin sett en crosshojj med tumgas?Men visst det är ju en vanesak och jag har då inte vant mig med tumgasen efter 10 mil än iaf!(köpte rullgas samtidigt som jag köpte min atv men tyvärr så var dem slut så jag väntar på att få hem det!)Är de nån som har sett en 100-250 hk snöskoter med rullgas???Det finns en anledning (se ovanstående inlägg)Två hjul o fyrahjul är en grym skillnad pga det "slår" från sida till sidavid snabb terräng åkning hopp etcMen som sagt ni kommer säkert att förstå med tiden.....//Roadkill
Är det någon som någonsin sett en crosshojj med tumgas?Men visst det är ju en vanesak och jag har då inte vant mig med tumgasen efter 10 mil än iaf!(köpte rullgas samtidigt som jag köpte min atv men tyvärr så var dem slut så jag väntar på att få hem det!)