Tictic, svar från istråden ocksåVore jävligt synd om du struntade i andra trådar än växjö.
För att svara på din fråga från is-tråden hellman så mår ja kalas o ikväll blir de ox-filé med göttigött och annat smask till
Jo som svar till tictic, nog för jag skämtade på din bekostnad.Ber om ursäkt för det. Trodde du tålde det Jag lever lite efter filosofin ger man så får man.Hoppas verkligen inte du ska isolera dig. För det är jävligt roligt att se dig volta och köra av vägen Gott nytt på er i Skaraborg
Ja för vi har ju inga trådar för alla är så sega!!! Bara jag olasmc500 som är aktiva typ.. Kan inte bara sitta på röven och tro att det ska hända något!!;-) därför jag tog och lastade bil och släp mitt i natten och drog upp till toyboy för att ut och gasa.. 55 mil vad är det när man får träffa nytt likasinnat folk och ha roligt ihop..Självklart tål jag det Pelle!!;) Skämtar ju tillbaka lika mycket på dig och kajan så.. Tänkte på min Jönköpings lastning när jag lastade hos toyboy..haha
Jönköpinslastning???
Har du missat det?? Hahaha!!!!Hur man inte lastar en quad man flyger inte in i ett släp med däcken 20cm från golvet och stryker håret i taket på släpet..Man ska inte lasta med pallkragar som ramper och smyga uppåt och dumpa kopplingen..
Minns tyvärr inte vilken tråd den kan ligga i Jönköpingstråden kanske?