Ja precis köpt min första hjuling så hade de varit kul o komma ut o köra lite med fler folk:) ja kör access 450 - 09Osså har även storebror köpt sig en quad idag en smc 500 wild cat.Vi har varit ute o kört idag. Hade vart kul med fler:)
Tictic. Har ju inte facebook:PJa idag va vi bara runt här hemma omkring. Marsvinsholm. Svarte. Mosby. Sjörup typ. Så broren fick känna lite på sin:) han kom hem 16.30 idag eftet han hämtat sin uppe mot jönköpngs hållet...Ut till häckeberga e ju inte speciellt långt. Bor mellan ystad i skivarp ju:) får se har nog fått rätt med min nu osså matti. De med kröken. Så hoppas de går nu:) kan prova saj på o köra lite längre rundor nu:)
Tictic. Har ju inte facebook:PJa idag va vi bara runt här hemma omkring. Marsvinsholm. Svarte. Mosby. Sjörup typ. Så broren fick känna lite på sin:) han kom hem 16.30 idag eftet han hämtat sin uppe mot jönköpngs hållet...Ut till häckeberga e ju inte speciellt långt. Bor mellan ystad i skivarp ju:) får se har nog fått rätt med min nu osså matti. De med kröken. Så hoppas de går nu:) kan prova saj på o köra lite längre rundor nu:)œ