400 meter
Dax att byta maskin då nu när den gått så långt
Har väl rullat ca 18 mil Cf x8 Felfritt.
Köpte en demokörd HISUN 700 årsmodell 2008 som hade gått 18 mil böt ut Cdi boxen till en som fick den att varva mer och ökade topphastigheten till ca 95 km från 70, hade otur och tappade vänster bakhjul som inte var låst ordentligt med låsbrickan så jag fick köpa en ny bakskärm och sido bak stycke för ca 2200 :- fick senare byta v bakre drivaxel som troligen fick stryk då den slog ner hårt när bakhjulet lossnade kommer inte i håg vad jag betalade för den, tak, vindruta och dörrar satt jag i efter några månader har inte kvittot kvar kommer ej i håg priset. Men i maj i år så gick h driv axel sönder så det vart en ny från Tyskland 1178 :- verkar vara av dålig kvallite, har bytt bensinpumpen köpte en från biltema ca 250 :- , variator remmen började slira lite vid hård ansträngning + oljefilter + 2 st bälgar till styraxlarna dessa bytte jag i somras 1740:- har bytt bakdäck till offroaddäck original storlek 845:- st nu jag har kört 520 mil och då rasade kamkedje sträckaren och då vart det byte av ventiler, kedjesträckare och topp packning ca 1500 kr det har blivit lite utgifter hoppas att jag får lite för den när den säljs i vår.