jag tycker inte om gammla sm gått långt. tycket 330 är mycket men det är väl sak samma
Hej Jag köpte första 4x4 atv´n 2011 det var en Linhai 300 som jag var kanonnöjd med efter 200 mil bytte den i år p.g.a ville inte losa för mycket pengar samt att jag ville ha en maskin med diffspärr på framaxeln och delad bakaxel så det blev en viarelli 550 GTX det var förmycket som strula på den så den såldes. Köpte en Goes 520 är kanon nöjd med den hitils jag har den till att ploga snö, köra skärp m.m så det finns bra och dåliga kina hojar.
Jag köpte en can-am som gått 420mil för 65k och tycker det känns som ett mycket bättre köp en CF som jag köpte ny
ja jag är 14. problem med det? jag har haft 2 andra kines fyrjulingar som vart skit... och en rolig cross som jag säljer.jag har inte svarat på dem andra trådarna förut pga att jag ej har hittat dem som jag skrev på då. är ny på forumet och precis lärt mig o hitta här:)
nej men får ta terräng kort när man ää 16 men det suger ju.+ att ingen har rättighet att köra i skogen oavsett om du har körkort eller terräng kort fast du äger marken. du måste ju ha tillstånd så
Det är ju skitbra när det finns garantier på kineserna, men när det sedan är en tomte som skall beställa/godkänna en växellåda eller vad det nu är som är restade och tar 4 månader att få. Vem fan plogar din snö då Reservdelsnätet ska ju vara så uppbyggt på kineserna numer, men likförbannat läser man om folk som blir r********de av återförsäljare som bara lovar och lovar.Har tom. sett folk bli nekade garantier av Linhai´s återförsäljare pga. plasten varit sprucknen å vinschvajern rostig " det förstår du ju, den är ju vanvårdad" får ägaren höra (som köpt den ny) Skall ju tilläggas att deras plast numer spricker bara man lägger en fis mot den Köpa billigt blir oftast dyrt i pengar och tid.