Jo det är ju lite hårdare grabbar vetu, näh lillgrabben har skaffat sig sånna böknissar till kompisar såhär vintertid.Knepigt folk till o ut o frysa på de där viset...
På bild ett syns is....Modiga pojkar, jag skulle inte våga köra på is så här tidigt på säsongen.Gällande att slarva bort prylar så kan intresserade googla "neverlost".
Pelle, hade du på dig dina plastbyxor när du badade Vad liten din Renegade ser ut att vara.
Du får nog specificera lite bättre för att få bra svar. Det senaste jag har testkört är dessa: IPhone 5 vilket var en gäspning, såg det inte ut så här 2007 ? Och NanoSIM-kort Grrrrr ! Samsung Galaxy S3 vilket var en mycket trevlig telefon men hade trots sin överlägsna hårdvara tendenser att hänga sig titt som tätt. Just nu använder jag Nokia Lumia 920 och den är jag otroligt nöjd med. Bilderna i taskigt ljus är överlägsna och operativet flyter fint. Ska du ha en lite tåligare smartphone så ska du nog titta på Sonys nya modeller som fått bra kritik. CAT har ju stöttåliga och IP-klassade telefoner och även om jag inte har en aning om hur de är så måste jag ju säga att de är jävligt coola och snygga och det har ju räckt för en del andra märken har jag märkt.
Förresten, var det inte bara du som körde 4x4 i hiet? Alla körde väl quad i Jönköping.
Har inte sett en 680 innan Köp dig en Ericsson GA628 eller nått. Vad dom trevliga eller lika blåsta som dom vi körde med Jo dina tassar är fullt normala, välkommen till verkligheten
680 in va fet! Och ACn va enorm! Får återgå till min gamla Ericsson T66 liten och behändig De va rätt galna, fast på ett bra sätt Folk från cheesecoast "stava" är ju inte kloka!
Ja AC är rätt stora men tycker inte man sitter bekvämt på dom men dom tar sig fram. Haha härligt. Ja men ostfolket kommer ju ifrån varsitt hörn från olika byar och ja det går inte säga mer, du har ju träffat några av dom och resten är inte bättre
Ni har väl alla samma mamma
Gå och lägg dig
Ligger redan och väntar på min sambo ska steka klart äggmackorna
Är inne lite på HTC One V med sitt unibody chassie. Jag har inga jättekrav på funktion. Känslan och användandet går före.