Hej Är det en ruffneck plog?
Ta lite bilder på plog o delar så får vi se om det ser bekant ut. Om det är Ruffneck kan du lika gärna vara uta instruktionen (om det inte hänt under sedan förra året) för ungarna på min dotters dagis skulle kunna sätta ihop ett mer förståligt och ändamålsenligt dokument...
Hej! Har monterat ett antal sådana plogar och dessvärre finns det ingen monteringsanvisning, men vridplattan ska sitta på den främre bulten med riktning bakåt. Sen ska handtaget man vrider bladet sitta ovanpå vridplattan, alla brickor på bakre bulten ska vara under den plattan, plogen fästs med två bultar i vridplattan, där ska det sitta "distansbrickor". Den lilla plattan med tre bultar har varken jag eller den tidigare mekanikern listat ut vart den ska sitta. Finns ingen stans den passar. Jag tror jag fick med allt och minns rätt. Något du undrar över dra iväg ett pm eller skriv här så ska jag försöka hjälpa dig Lycka till!
*edit* Tog förresten en bild på den igår om den kanske visar vilken modell det är, visserligen löserjag det utan manual men det hade ändå varit trevligt med en anvisning