Ska nog försöka spara ihop pengar till en can am istället så jag får en hyfsad maskin på en gång, testade en 650 igår och kan ju inte säga att jag hade tråkigt, riktigt roligt var det så nu vart man ju lite tveksam till storleken man ska ha istället :/
ja men kommer ju vara riktigt långa månader tills pengarna finns men som sagt den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge
Hej! Jag går i tankarna på att köpa en Goes 520 steel.Har suttit och läst en del här på forumet under helgen. Har aldrig besökt den här sidan förut och har knapp setat på en fyrhjuling.Det verkar vara en hel del småfel på Goes (tänker inte kalla den gåsen, för den heter inte Goose )Men det kanske är mycket småfel på andra märken också eller finns det nått annat märka jag ska satsa på? Jag vill helst få meka så lite som möjligt, då meka inte är ett intresse för mig. Jag kommer mest ha den till praktiska saker, som snöplogning och transporter i byn, med mera. Kommer inte busköra i skogen med den, för där tar jag mig hellre fram till fots. Vad säger ni som vet en Goes eller nått annat? Danne (som inte vet om han behöver en, men vill ha)
Vad har du för budget? En hjuling är roligast i skogen Vill du inte mecka så välj nått annat. Det är 3 års garanti på en goes men det blir ett jävla farandes fram och tillbaka till din åf om du inte vill fixa små saker själv. Åk och provkör lite maskiner, det är en bra första maskin då den inte är så särskilt rapp. Tänkt köpa ny eller en beg maskin?
...Men det kanske är mycket småfel på andra märken också... ?