ja, grupper bildas alltid i alla sorters fritidsintressen och som skrivits är det bra om man kan se förbi dessa ja.Men, det kommer alltid ett men, alla som bor härikring vet att jag är en av de som verkligen värnat om att så många skall kunna åka tillsammans, 250 350 450 700 arbetsmaskiner i olika former utv mm mm.Dessutom har jag med hjälp av vänner och tvärt om med ordnat i särklass flest åkningar senaste året på både vinter som sommar och allt därimellan med för den delen.Att sedan börja slänga skit och hitta på att det skall vara vissa (nyckelpersoner) av oss som startat ngn sorts segregering i fyrhjulingsåkandet är ju befängt.Att körstilar skiljer sig åt är inget nytt alls utan ställer bara krav på gruppen att man helt enkelt väntar på den som antingen har minst maskin eller kör lite långsammare kanske för att det är en nybörjare eller liknande.Detta har i alla fall en del anammat och då blir det trevliga turer på anpassat tempo, och nu kommer mitt MEN, En liten skala av oss som åkt har på senare tid klagat på att det går för sakta- alltid för sakta? denna gruppen som är liten men ändå inte vill anpassa sig kan väl då åka med varandra så deras tempo stämmer med önskemålet. Precis så har denna gruppen delats isär och alla borde väl vara glada och nöjda egentligen.Att sedan en av alla åkningar i år inte kom med på forumet då de flesta gått med i fb gruppen är beklagligt i så fall och jag (en av tre arrangörer på den körningen) ber om ursäkt till den som kände sig utstött. Jag kommer i fortsättningen inte leda eller arrangera ngt men åka med om det bjuds in till åkning men inte fan kommer jag gnälla på om det inte passar eller att jag pga passivitet glöms bort på en åkning. det är ju ändå upp till mig att söka efter info om jag vill åka.Med vänlig hälsning Daniel
Man valde ju helt rätt vecka att ta paus känns det som. Om nu fb är så himla bra så kan man ju hålla sig där. Men det som stört mig rätt mycket är att man bokar körning på fb och sedan lägger in bilder och skriver om hur kul och bra det var på atvforum. Då får iallafall jag vibbar av att man vill markera något, jag vet bara inte vad.Men hursomhelst har vi uppenbarligen halkat snett i våra relationer. Jag har för avsikt att dra ihop en mysig hösttur i skaraborg framöver för att försöka hitta tillbaka till den enkla stämningen som fanns för några år sedan. Håll utkik! (Här alltså, på SVERIGES STÖRSTA ATV & QUADFORUM, om det säger er något...)
Kanske man skulle åka på, denna höst träff och lite stryk alltså.