ja varför bryr du dig? jag tycker du kan hålla din moralpredikan för dig själv faktiskt. Om jag ska åka skriver väl jag var jag vill och tar med det folket jag vill utan att jag ska behöva få skit för detta. det är väl inget konstigt med det? Sen precis som andra sagt här är det fler som drar på åkningar utan att säga till men då blir det inget härjande alls. det är därimot väldigt konstigt. men här hänger ni ut en person för EN körning som var tre arrangörer på och dessutom blev inställd?ja men jättekonstigt att det är som det är i dessa grupperingar som sagt. ¨jag kommer med detta ALDRIG lägga upp en åkning på forumet igen utan om det skulle bli ngn mera så kommer jag hålla mig till FB .
Jag ska ge dig ett rakt svar, då det inte verkar som det kom fram när jag försökte linda in det fint.Din stolthet har påverkat sammanhållningen negativt i Skaraborg anser jag. Och att jag bryr mig är att jag, precis som många andra gillar att träffas o umgås med nytt likasinnat folk. Alla går inte ihop. T.ex. du och jag uppenbarligen. Trist. Men du kan ju inte släppa på din stolthet att du inte blir tillfrågad varje gång och då måste du hämnas genom "egna" små körningar. Mycket kan misstolkas i text. Och jag har inget emot att köra fler gånger med dig. Sen kommer vi troligen aldrig bli vänner för vi är så pass olika. Och vad spelar det för roll? Man behöver inte vara vänner för att ha "roligt" ihop (gick att misstolka rejält där)Problemet i Skaraborg verkar vara att det blivit för mycket kompissnack runt alla körningar och personliga intriger. Släpp allt det och börja om på nytt till våren så tror jag faktiskt ni kan ge det en ny chans.
det där pelle, kan du köra upp där solen inte lyser. det är din egen missuppfattning och kul när du planterar den i ett forumsdel som du tagit avstånd från.jag lämnar denna patetiska del av forat nu så hoppas jag andra fixa körningar i samma omfattning som jag gjort i fortsättningen.
lämna detta nu