Att dom fuckat upp på fb har jag ingen koll på.. men blir inte förvånadDe jag har tryckt på är att skriva om körningarna även här, så dom som VILL och KAN får möjligheten att åka med..Tänker jag fel?
Häromveckan skulle ni ju stänga ner FB gruppen p.g.a. av nån inställd körning? Men vissa har ju taggtråd till frukost. Och tyvärr är ju dessa "nyckelpersoner" i många körningar och således påverkar de flesta. Det är för mycket känslor och intriger kring Skaraborg. Keep it simple. Kör, håll käft o ha roligt. Det funkar ju för de flesta andra?Men, nej. Är ju mycket roligare att leka dramaqueen över nån impulskörning några valde att köra utan i 10timmar förväg bjuda in alla andra. Sen för att visa sitt missnöje så ska man ju självklart ge igen då och ha egna körningar. Gärna med så många som möjligt men inte bjuda den som åkte utan fråga den andre.... Jag vet inte ens varför jag bryr mig. Men på ett sätt är detta så tragikomiskt. Jag gillade verkligen åka med er. Men det roliga har försvunnit då allt ska vara så jävla invecklat och uppjagat. Tycker vissa av er ska ta en redig funderare på vad ni få ut genom era körningar. Pondus/status eller nöje?