Kom dit på söndag istället så kan du hänga på när min Raptor skär efter kolvbytet
Har du fått den? Nja vi får se! Ska på kräftskiva på kvällen så kan bli tungt
Denna tråden har ju pajjat totalt. Rulla tillbaka ett gäng sidor och se hur tonläget var på den tiden detta var träfftråden No1. Trist.
Varför tog ni åt er för Att jag som hellis skriver tycker raptor är fruktansvärt överskattad är sant!
Jag vet en som provkörde Raptor på isen i vintras & kommer även i håg komentaren efter åt
Nä. Nu går jag in i egenskap av ts här och säger ifrån.Vill ni diskutera märken så gör det i egna trådar. Vill ni (jag med) prata Nickes yakaraptor kan vi göra det i Nickes tråd (som förövrigt behöver komma igång lite).Detta är en träfftråd. När man vill åka ihop med någon lägger man en blänkare här. De som kan/inte kan svarar. Man pratar sträckor och besöksmål. Vad man sen sitter på för maskin när man åker är väl alldeles skit samma? Det viktiga är väl körningen?Sen det råkat blivit så att de som använt denna (och föregående års trådar) succesivt gått över till raptor700 kanske inte är en slump, med det innebär väl inte att man hatar allt annat?