Jag har ett litet problem.När jag e ute på vägen och kör med halvljus så blinkar bilarna på mig som jag hade helljuset på, givetvis blinkar jag tillbaka så dom ska inse att jag har halvljus på men det verkar inte gå in i huvudet på dom så dom fortsätter att blinka och jag blinkar tillbaka till slut kör dom med helljuset på så jag blir bländad och då drar jag på mitt helljus givetvis.Mötte 5-6 bilar idag på samma sträcka som gjorde lika dant.Jag har ställt ner halvljuset 2ggr nu så det står riktigt lågt tycker jag och bländad blir man först när man nästan ligger på backen och kollat i andra vinklar.Är det någon annan som har varit ute för samma problem för jag blir vansinnig på bilisterna så fingret åker fram när dom inte bländar av Snart monterar jag en jävla massa xenonlampor.
Jag har också råkat ut för det några gånger men efter att jag blinkat med helljuset har de gett sig. Dock har jag fått flest blinkningar när man gasar på, då lyfter ju framänden lite. Tycker inte att mitt halvljus står speciellt högt, ska jämföra med bilen.
Tror inte det är något med alla renegades, det är fel på alla jävla idiot bilister