Med 16/36 drevning så har du lågprofilsdäck på va? För med orginalprofil på däcken, utan trimmning är vä det att ta i...
Citat från: "sunfire"Med 16/36 drevning så har du lågprofilsdäck på va? För med orginalprofil på däcken, utan trimmning är vä det att ta i... Låg och låg, lite längre är dom ju
Citat från: "shivaxl"Citat från: "sunfire"Med 16/36 drevning så har du lågprofilsdäck på va? För med orginalprofil på däcken, utan trimmning är vä det att ta i... Låg och låg, lite längre är dom ju skillnad 225/40 däck vs 20" std är ung.som 2 kugg fram
Citat från: "iroc"Citat från: "shivaxl"Citat från: "sunfire"Med 16/36 drevning så har du lågprofilsdäck på va? För med orginalprofil på däcken, utan trimmning är vä det att ta i... Låg och låg, lite längre är dom ju skillnad 225/40 däck vs 20" std är ung.som 2 kugg fram225? NÄ 255/40 Ja ja jag ska kolla min mätar inställning, ställde denna på måfå och har aldrig haft någon som har mätt bakom med bil.....Sorry, (känner mig dum nu :oops:
Citat från: "shivaxl"Citat från: "iroc"Citat från: "shivaxl"Citat från: "sunfire"Med 16/36 drevning så har du lågprofilsdäck på va? För med orginalprofil på däcken, utan trimmning är vä det att ta i... Låg och låg, lite längre är dom ju skillnad 225/40 däck vs 20" std är ung.som 2 kugg fram225? NÄ 255/40 Ja ja jag ska kolla min mätar inställning, ställde denna på måfå och har aldrig haft någon som har mätt bakom med bil.....Sorry, (känner mig dum nu :oops:vilka 255 däck har du? fabrikat..255/40 är samma höjd som 225/40= 18" ..konstigt men sant
Är det någon som vet om 16T är det största framdrevet till r700..?till r660 finns det ju 18T, trodde att det var samma utgående axel som 700án, men det kan det ju inte vara då.. :roll: :roll:
Här har du Iroc:http://www.blocket.se/vi/9216694.htm?ca=11_s