Monterade Symtecs på Kymcon idag så jag har inte hunnit prova dom så mycket. Men dom känns bra, bra grepp och känns inte tjocka. Dröjer inte särskilt lång stund innan dom är varm. Dock minuspoäng på fästet till kontrollpanelen. Vilket skämt!, tunn tunn plast.. Gick i två delar när jag skulle dra fast det runt styret, Ok jag kanske drog åt för hårt men kom igen, betalar man över 1000kr så är väl det minsta man kan begära att grejerna inte pajar redan vid monteringen.Hade ett annat fäste i alu över som tur var så jag fick ihop det med lite special
Du slipper hålla på å kladda med lim också
Beställda, bara dom fungerar så
Verkar som om mitt inlägg inte kom fram Har Symtecs 4-zon, även jag nöjd, skulle kanske få vara lite varme, men de räcker. Ena extra porten har jag till mitt visir med värmeslinga, skönt att slippa imma. Den andra ska jag ha till fotvärmare, börjar frysa lätt om fötterna. Tips där? Är det Symtecs som gäller? De kostar ju en hel del. Provade att köpa batteridrivna värmesulor på Jula, sådana som drivs med AA-batterier. Satte igång dem när jag satt vid datorn och efter 30minuter så var det fortfarande ingen värme, helt värdelösa.
Kör med Symtec 2-zon, kör på inställning 3, kör jag på 5an så gnäller tjejen att det blir för varmt.
Då för hon väl ta av sig Kajjan glöm inte fotvärme du som frös om fötterna tidigare i dag..
Det var ju när jag körde med stålhätta lådorna, på vintern kör jag med mina muckboots