Efter att jag fått kortis i mitt mc-batteri blev det att dammsuga marknaden, och även om jag har bra erfarenhet av Yuasas batterier så verkade Odyssey få ännu bättre recensioner, så därför blev det ett sådant!Närmare bestämt detta:http://shop.clp.se/sv/fordonsteknik/odyssey-batterier/odyssey-pc535.htmlDet sitter "kylflänsar" i plast på sidorna, de skar jag väck för att kunna få plats med batteriet, dock hamnade ju "kragen" ovanför ramen vilket på min mc inte spelade någon roll... men om du har ett batterifack med fasta väggar får du mäta och kolla lite vilket batteri som passar.Ibland segade startmotorn när den skulle dras igång, både sommartid och särskilt vid lite kyligare årstider... men nu är det minsann bra snärt i grejerna!Och då snackar vi boxermotor på 1200 kubik och ett komp på över 12...
Eftersom jag hela tiden har en C-tech laddare inkopplad gissar jag att batteriet håller på att bli dåligt.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️