ytterligare en sån där dag ni vet. Åkte till jobbet för att pilla dit larmet i dag, lyssnade lite för mkt på motorrasslet och blev nojjig. För att få en opartisk åsikt ringde jag darkdog som kom förbi å lyssnade med stoora öronen, efter en provtur på 100 meter kommer han tillbaka och skrämmer skiten ur mig med orden- det här måste rivas isär direkt. Efter att första vågen av kallsvett lagt sig så rev vi isär plastkåpor tank mm för att komma åt kammkedja och annat som kan låta.Vid detta tillfälle ringer larmsupporten jag ring innan och det enda jag kan tänka på nu är ju ventilsallad i toppen mm Efter koll av kamkedjespännare ventilspel mm så hittar jag vad som spökat, ngn jäkla historia på utblåskammen typ dekomp som skramlar på låga varvtal hur som helt kommer jag i samma veva på att jag har läst om just denna på forat och konstaterar ganska snart att inget är havererat i alla fall.. Efter lite förgasarfix plockas allt tillbaka och provstartas, låter inget alls??Denna pryl ska jag prova att ta bort så småningom i alla fall så slipper man ett störmoment i framtiden.Provturen efter gick till baloo och kolla in hans nypolerade äckelblanka fälgar. I morggon ska jag koppla in mitt larm
Ja de va kul med dit besök i garaget ida=) Å fälgarna ska bli ännu blankare:P
Funderar oxå på larm till min, dock verkar det halv avancerat att koppla in, så jag väntar med spänning på hur du lyckas med ditt
får nog leka lite med dip jag med tror jag