Lite konstigt; trådskaparen har bara hört detta från en annna medlem, som dessutom skrivit om detta i nån annna tråd. Jag tror det var Sclucas, eller vad han heter. Vore bra om han kunde kommma in i diskussionen med.
Blir aningen provocerad av att han överklagar något, när han medvetet vet kört olagligt och blivit tagen. (troligen inte när han puttrade lite på landet) Jag kör själv ostrypt. Men jag hade bitit i det sura äpplet om jag blir "påkommen" precis som man får betala sina p-böter.
Var dock inte bötern som var problemet.
Varför det blev en ny tråd, istället för att han läste där jag skrev vet jag inte, Ombesikning borde vara uppenbart dom provat, har inte frågat de, men dom hade haft problem att få dom reggade iallafall, därför frågade jag lite snabbt i andra tråden om folk viste något om detta...
Lugn och fin nu.... Elkazek PM:ade mig om lite 350 frågor. I förbifarten nämnde han detta, och då tyckte jag det lät intessant (eftersom vi är många som kör ostrypta 700). Jag tipsade att han skulle starta en ny tråd. Nästan samtidigt såg jag ditt inlägg på det andra stället. Men skit i det nu. Nu måste vi reda ut detta ordentligt: Vad skedde egentligen? Vad står det på papperen? (Vi förstår att din kärnfråga är hur man omreggar, men vi har lite svårt att fatta hur de kan avreggas)
snackade med en av dom nu, tydligen finns det ingen general agent eller vad han sa, som kan få fram orginal papprena på vad som är LAGLIGT för den, därför går den inte att ombesikta, han har försökt i över 1 år nu.
Lagligt kan väl inte vara något annat än effekten som anges i registreringsbeviset då den redan varit reggad och det var effekten som var bristen som föranledde körförbudet.