Nu har jag postat iväg ett brev till transportstyrelsen och begärt att mina fordonsuppgifter inte är till salu. Nu inatt så har två hjulingar stulits inte allför långt från där jag bor. Dom här öppna gränserna inom eu är på både gott och ont, för ca en månad sen så stals en nästan ny outlander med bandsats ifrån slalomklubben i stan men den hittades i en polskreggad skåpbil vid en gränskontroll i tyskland så den kom tillrätta igen.//Extruder
http://helahalsingland.se/hudiksvall/1.5212638-misstankt-fyrhjulingstjuv-anhallenHoppas att det är många som får tillbaka sina hjulingar.
Hade tänkt att montera spårsändare på min Dinli men eftersom inte Folksam lämnade rabatt vare sej på självrisk vid stöld eller billigare premie så kan det ju kvitta. Då kan dom lika ersätta mej om nån är klåfingrig
Konstigt, Folksam tar bort självrisken om du monterar en redknows Kollade upp detta då det monterades på en annan av fyrhjulingarna.Länsförsäkringar tar bort självrisken samt premierabatt
Måste det vara just en sån?Menar finns ju likvärdiga apparater för 1/5 av priset