Finns ett allvarligt tillverknings fel på samtliga x8or dom finns bara i lång ser ju ut som en jävla Slbuss i skogen.
Jag har då inte några problem med storleken, köppte iofs min för att ja ville ha en lång.Några fler än jag föresten som haft strul med winchen? Vajern kliver av trumman[Winschvajer pallar inte för mer än ett par dar . Låter illa men stark. Har haft både korta och två långa samt sexhjuling, X8 håller lika hög kvalite som de andra jag haft, (Yamaha, can-am polaris.) Krimskramset är dessvärre sämre legeringar och hållfastheter på.Saknar däremot vikten från 80-talsmodellerna, ser ut som ett slagfält där man bruschlar fram. Saknar även ballongdäcken sen den tiden, de var bättre anpassade smygkörning och myrar.Fast kanske inte så mycket lyssna på, med tanke på att jag inte ens kommit ens upp i 75 km ännu.Använder liksom inte den på de viset.]
Ni som har problem med bludder på era x8.or Byt luftfilter! Jag ska inte säga att det är lösningen på alla problem men dom är rejält smoggade org på filtret så vill man inte ha något effektsystem så är filtret en bra början! Finns x8 filter hemma nu, Kör en lev imorgon!