Vad har utredarna sagt? Var olyckan orsakad av ett handhavande fel eller materialfel?/J
Det kan väl knappast någonsin vara handhavande fel när ett styrlås låser sig under färd, kan inte vara mer solklart fall av konstrutions fel.Ni som kör Dinili, står det i manualen att styrlåset kan låsa sig under färd om ni vrider nyckeln åt fel håll??//P
Till jocke 72va det inte du som arbetade på de nada för i sådana fall bör du väl veta att de nada skickade dinin till dealy som sen skickade den till taiwanEfter allt som skrivits här så borde väl någon från dealy eller de nada ta och svara på detta eller är det så att ni döljer nåtman kan faktiskt börja undra det lämpligaste hadde väl varit att fordonet utretts i svergie och inte på fabriken i taiwan för det är väl inte så konstgt att dom kommer fram till den underbara slutsatsen att det är ett handhavande felSer fram emot ett svar från någon av er
Tror inte att alla tycker som dig Stene när du säger att "Men jag tror att vi alla tycker att dinlis konstruktion är den mest lyckade." Verkar inte så lyckad efter ett sånt tillbud. Och finns det en tråd om det som jag missat så ber jag DIG så himla mycket om ursäkt.. :wink: