Fick idag mina, totalt 7dagar, och då en extra dag då jag inte var hemma när de kom förbi.So far so good..Öppnade paketet, och inte var det fyra arbetslampor där. Vet inte exakt vad det är, men någon form av byggnads sten!Eller nää, det var fyra arbetslampor. Beställde två som skulle vara "flood" och två som ska vara "spot". Och de där bred lysande lyser väldigt brett. Men spottarna var det kräm på. Nu är väl inte ett garage test tillräckligt, men de bredlysande verkar sådär. Ska ut i skogen snart och testa på riktigt Däremot så var det fel på en av de bredlysande. Där den långa bulten ska igenom så var det stopp i mitten. Alltså ett tillverkningsfel.Går säkerligen utan några problem att borra upp, men ska ju givetvis kontakta säljaren Han får ju inte sina pengar förens jag godkänner sakerna så det går nog bra..Återkommer!
Köpte dom små billiga LEDarna från eBay... var större än vad jag trodde.(stor tändstiksask)
Fick för några dagar sedan svar, han frågade om jag skulle kunna fixa det mot lite pengar tillbaka, hann inte svara och någon dag senare frågade han om det var spot eller flood. Han ska tydligen skicka en ny, och jag sa spot då de var bättre. Han skcikar med China Post.
Hur funkar det med betalningen på aliexpress? Såg att det går att använda visa kort, men det funkade inte för mig