....äntligen en UTV, eller kanske side-by-side passar bättre, som inte är så jäkla ful!....
Smaken är ju som baken, som du sa.För mig är ju de vanliga UTVerna nåt försök att se ut som en jeep, fast det blev bara nån korning av jeep och ATV. Och för det mesta bara som nån kub med hjul.Medan sandloppan ser just ut som en sådan, fast mindre.Utseende åt sidan, frågan är hur en sådan sandloppa är att köra. Och hur storleken är i verkligheten.Måste nog snart leta rätt på en ÅF tror jag..
Storleken gör nog inte mig så mycket, för om jag skulle köpa en sån så var det inte för att böka i skogen, utan mest för att leka i grustag och sånt.Även bara att åka på väg med. Så storleken vore bra.Men en vanlig CF 500cc misstänker jag är för liten ja. Man får väl hoppas att det kommer släppas med den nya twin 800cc fram igenom.Hur var den annars att köra då?
PMade MrDiesel, men han var nog bitter än, för det blev mest en hat-rad om kvalitén..
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️