Årets longshot: Eftersom väggreggningen är en europeisk produkt, undrar jag om någon vet om man hyra vägreggad quad/atv i södra delarna av europa? Det finns krafter i familjen som gärna vill åka till typ rivieran, men det känns ju rätt trist tycker jag. Men en deal öppnade sig ju om man skulle kunna hyra en vägis istället för bil ett par dagar... Jag vet att det blir dyrt och att det troligtvis inte är möjligt, men innan ni postar sådana svar: erkänn att det vore grymt coolt om det gick!!
Här är en bild jag tog i Kroatien förra året som kanske kan inge hopp:(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Eftersom jag själv körde tvåhjuling så hade jag redan ultimat frihet så kollade därför aldrig upp saken med UTV:erna... såg även quads på vägarna vid något enstaka tillfälle.Det har jag dock aldrig sett i Italien och Frankrike har jag aldrig ens besökt.
Jag ser ju framför mig hur man susar fram på slingriga landsbygdsvägar, snarare än att trängas i städer. Men sen är jag ju ruggit naiv. Jag får väl säga till henne att jag stannar i sverige då...