kul att du hittat din pärla nu. Jag tycker nästan deet är bättre att sätta extra lampa/lampor med xenon och strunta i att modda originallampan. Blir så mycket enklare vid besiktningen och det är ju mest helljuset som man behöver extra av. monterat någon extra lampa lite snyggt skulle jag gjort istället.Jag har bara monterat på min en extra halogenlampa fram som stöd när man vill ha lite extra kraft
Ja det var ju en idé som jag inte reflekterat över tidigare! Men jag vill gärna ha xenon på halven med, det är ju som grannt! Ett xenonkitt är ju inte dyrt, och att ändra tillbaka till besiktning är ju inte alltför jobbigt ändå...Får väl plocka lös originallampan å kolla vilken typ av lampa det är.....
H4 är det som på alla maskiner som har halv å hel i samma lykta Men jag har hört att folk har haft problem att få in en bixenon H4 dit då den inte ryms in i lyktan, sjävla bixenon lampan är ju lite längre än en vanlig H4 lampa, vet inte om detta stämmer men har för mig jag läste om detta nånstans på forumet
Ja det kan nog stämma! Jo det är ju betydligt längre de lamporna och det såg inte ut att finns överdrivet med plats när man kollar in genom glaset.Men det borde ju gå att lösa genom någon modifikation/bygge så att hela lampan kommer något längre bak i reflektorn?Men min fråga på hur många watt originallampan har återstår
Standard h4 55w