Haha eller hur du kan ta den för 75 pok förutom det som står ingår big Gun slipon samt en bakruta. Står på verkstad nu och blir lagad ;( slutsumma hamnar på en 8-9k ;( byta rem och massa skit
Ja kanske men den har du hälften av utrustningen på och tvivlar på att den är nyrenoverad
Vägreggad ( inget speciellt krav! )
Kolla upp detta med vägreggat och 13 år innan du åker fast för olovlig körning då du ju saknar behörighet.Håller du dig borta från vägnätet spelar det ju mindre roll, men skall du ta körkort när du fyller 18 så bör man ju saknas i polisregistret i dessa ämnen.Olycksriskerna mm behöver man ju inte tjata om då de ju är rätt självklara.
Hej!Nu blir det ju så att en Potatis ska komma till familjen!En Polaris RZR 800efi -08.Men antar att onka inte har plog till den så vad ska man ha för plog?Mvh: Eric
Härligt Jag själv var sugen på Polaris plastplog, men eftersom jag ville ha plogvinkling blev det bredaste Warn ATVplåtplogen.Så det beror ju lite på, men den bredaste UTVbladet som finns på marknaden hade jag valt om det inte finns några andra krav.Har ju för mig att du plogar en del
Alldeles för smal!Kör på vikplogen i 72" utförandet http://www.gooffroad.se/snoplog/kompletta-plogpaket/v-plog-for-utv.html