eventuellt om min maskin är färdig servad :?
Nussi.......jag ska sprätta så mycket lera på din nya Arctic så den aldrig mer kommer bli sig lik........jag har hört att repor syns bra på svart plast :wink: //Jocke
Citat från: "Jocke"Nussi.......jag ska sprätta så mycket lera på din nya Arctic så den aldrig mer kommer bli sig lik........jag har hört att repor syns bra på svart plast :wink: //JockeVadå med låne hjulingen eller/ Stefan sa ju att Sandra skulle få låna den!Men men, tjej som tjej
Citat från: "Jocke"Nussi.......jag ska sprätta så mycket lera på din nya Arctic så den aldrig mer kommer bli sig lik........jag har hört att repor syns bra på svart plast :wink: //JockeLedsen jocke men de e redan repig Dessutom ska jag o stefan sätta dit en strypning så du inte trillar av o bryter båtbenet igen
Citat från: "nussi"Citat från: "Jocke"Nussi.......jag ska sprätta så mycket lera på din nya Arctic så den aldrig mer kommer bli sig lik........jag har hört att repor syns bra på svart plast :wink: //JockeLedsen jocke men de e redan repig Dessutom ska jag o stefan sätta dit en strypning så du inte trillar av o bryter båtbenet igen När ska ni fatta.......har man inte fått gips pga fyrhjulingen så har man aldrig åkt nåt annat än i pussy-lane.......det gäller även material-lirarn Nicke och Small(Mini)-Block Jompa :wink: Ska bli kul på lördag.....//Jocke
Jo för att välta på en plan is och knäcka båt benet de är ju manligt,eller ??Annat är det med Jompa som våltar framlänges och slår sig halft fördärvad och sekunden senare kör man ifrån polisen, de` det är maligt det!!!!