prata med den lokala lastbilcentralen om dom kan hjälpa dig, eller någon godsterminal typ schenker, dhl, dsv, eller nån annan lycka till..
Finns ofta forumdelar där man kan skriva på om man vill ha transporthjälp. Dock inte på detta forum. Men 4x4sweden och savarturbo har vet jag. Var finns den och vart ska den?
oki för jag har kört åt DHL förut och nog hade jag tyngre saker än 20kg på flaket som en gammal V8 och div till privatpersoner.
Tjena, Kolla med biltransport firmor, jag fick en Quad fraktad av en sån firma funkade alldeles ypperligt. Antar att det är YFZan ......Mvh
Ska du handla quad på postorder?är det inte värt att låna någon bekants caddydiesel och blåsa upp och kolla så du inte lägger ut xx tusen på nåt du inte vill ha när den kommer hem? borde väl isf gå att lägga en sj-pall mellan stötdämpartornen att ställa den på och surra ner den från hjulen i alla fyra hörnen, 1300kr i diesel och en cpt morgan som tack för lånet =) ~1500 totalt, äta lär man ju göra oavsett, kör i skift du och en polare kan en i taget sova