man svetsar inte på en ny maskin men vill man så går det säkert , annars är förstärkningskitet gratis hos BRP hur uppstår denna skada? av vanlig körning asfalt/grus, hoppar eller är det vid tuff lerkörning?
men, om den redan är sprucken måste man väl ändå svetsa??? och förstärka den menar du?min har gått 50 timmar nu, ganska hårt men har inte hittat några sprickor och har kollat iom att jag vet om problemet
vet inte hur dom gör på brp men kitet tar en timma att montera dit.. att svetsa därunder framskärmen gör dom nog inte om det ska ta en timma.montera bort kablar plast detaljer osv.. kanske uppepå under sadeln.. eller så gör dom det.. borrar hål och lägger på ett u järn över eller nåt eller så gr jag o lägger mig å sover!!![/quotetacka vet jag Polarisen... (som jag fortfarande har kvar...)många problem hade jag med den men aldrig med ramen...och då ska ni veta att den vart med om mycket...
Det var konstigt för till mig sa dom att dom inte sett en enda maskin som hade gått sönder å då menar jag G2
Hur många gånger har man inte hört det, du är den enda som har fått detta fel. Visar sig att det är flera med samma problem när man kollar på internet och forum.
Sant
det säger dem till alla , vad ska man göra åt det det , vad kan vi gör som konsumenter ?vet inte inte om bilderna kommer fram ( kan inte det så bra att bifoga bilder ) men det är en maskin som min kombis haft som är sprucken i ramen precis under sättet, han fick inte ny ram på garantin ,