Varken dinli eller goes är väl i topp när det gäller kvalitet, men det beror väl på vilka krav du har och om det ska vara nytt eller begagnat. Och budget förståss...För arbete och plogning räcker det nog utmärkt med en 400cc, men för mer nöje så är det ju busigare med större motor. Finns ju massor av köptrådar med liknande frågor, har du läst igenom några sådana? Jag hade valt goes om det stod mellan goes och dinli, men helst nått annat. För arbete hade jag nog valt yamaha eller honda. Men det beror ju också på om du vill ha väg eller terrängreggad maskin.
Kvaliten är likvärdig dock är goesen byggd för att gå i skogen med betydligt mer följsamt chassien dinli är mer gathoj med skönare motorgång för gatan "går på lägre varv"kika gärna på tex kardan axlarna som på en dinli är ungefär lika grova som en tummeoch på en goes är typ 5 gånger grövre ger en hint om vad som ska gå i skogen och vad som är en gathojär väl själv kanske lite partisk men säger nog att goes är en bra hoj med sina 3 års garantier gör ingen besviken såvida man inte är kubik/prestanda fixerad är man det så köper man nått som kostar mer än dubbelt upp.. bara mina 2 ihop skrapade ören