Varför inte stadga upp den plast du har idag, och sedan lacka i valfri kulör? Med rätt grundarbete och rätt lack så går det att få hållbart. Jag funderar på detta som vinterprojekt.
Har lite planer på att testa en ny produkt jag hittade häromdagen.. Återkommer när jag har den i handen..;-)
(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Så, nu har du ett mål!
Haha shit va jävla tokful. Det är ju synd att generellt de med sämst smak har bäst uthållighet för att göra såna här projekt. Kanske iofs är så att man måste ha en galet bra känsla för att få till ett helt eget upplägg. Öhh svamlar vidare...Å andra sidan gör man ju ett eget upplägg för att det ska passa en själv och slippa den kommersiella looken
Har haft lite olika debatter kring bekanta om ett sånt här projekt och fastnade på svart färgat glasfiber. Huruvida detta är sprutfiber med vanlig lackfärg i eller inte, det skulle ju hamna på plussidan isåfall, så man haft en genomfärgad stomme om nu olyckan skulle va framme.Ja, fortfarande bara en liten tankeverksamhet de här.