ATV forum
Allt inom ATV, Fyrhjuling och Quad!
Ad

  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • Startsida
  • Forum
  • Hjälp
  • Sök
  • Kalender
  • Medlemmar
    • Visa medlemslistan
    • Sök efter medlemmar
  • Logga in
  • Registrera
  • Kontakt
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Can-Am/Bombardier (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
Import, sjöfrakter, förtullningar
Svenska apotek med tillstånd
« föregående nästa »
  • Svara
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
 
Sidor: [1]   Gå ned

Författare Ämne: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000  (läst 4780 gånger)

Utloggad TommyBoxster

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 247
  • Total likes: 0
    • Visa profil
TommyBoxster
utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« skrivet: 15 augusti 2012 kl. 00:19:44 »
  • Citera
Har haft mitt slipon ett tag nu och tänkte delge mina erfarenheter!
Anledningen till att jag skaffade slipon har inget med ljudet att göra även om de låter som en ruggit brutal storkubiks mc, anledningen var att jag stod och pratade med en av BRPs tekniker och utvecklare av can am , han sa att alla maskiner har samma mappning, dvs mappning att gå med öppet system som på en terrängreggad i USA. alla maskiner som kommer in i EU har dock katalysator och de har man inte tagit någon hänsyn till i mappningen, dvs en ren strypning. kolla på höger sida långt ner på slutburken så står de instansat ,"With catalyst". så BRP teknikern sa till mig att ett slipon är egentligen det maskinen är byggt för.
frågade ang garantiproblem och de sa han att dom aldrig nekat någon, dessutom finns det inget som kan skadas av ett slipon sa han.

med den konversationen i bagaget beställde jag ett slipon omg ;D

och de känns ungefär som att jag vunnit minst 10% i effekt, den är märkbart rappare från låga varv, känns tydligt på skogsslingor med bra markgrepp då den istort reser hela tiden. för var det mer en smygande effekt om jag raljerar lite, kör nu med quitcore å då låter den riktigt skönt. har upplevt possitiv tendens på bränsleförbrukningen med, kan vara en illusion men tror inte de.

avgaserna ur sliponet är brännheta till skillnad från org då de gick att känna på dom, måste ju innebära en hel del motstånd i orginalet som kyler av.

org burken väger ju typ 10kg å eftermarknadsslipon kanske 3kg.

har som de märks istort sett bara possitivt att säga om ett slipon till 1000cc, ända nakdelen är väl ljudet om man vill köra ostörande typ ploga, men då byter man ju bara till org systemet. 2bultar gjort på 5min inför plogsäsong.

jag är ubernöjd med mitt slipon, just detta är ett R.J.W.C system, riktigt bra finish och passform.

försöker lägga upp en liten film, mm ja vet hjälmen glömdes ju i all hast :banghead:
[youtube][/youtube]





Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad TommyBoxster

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 247
  • Total likes: 0
    • Visa profil
TommyBoxster
SV: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« Svar #1 skrivet: 16 augusti 2012 kl. 23:20:05 »
  • Citera
Nån annan med erfarenhet av slipon på 1000cc??

Testade lite flygande starter idag, 20km/h sittandes rakt med ingen annan rörelse än tummen får den att vilja stegra över tills man släpper, ståendes med viktförskjutning får ja upp den högt på bakhjulen i 30km/h med 28" däck på asfalt, fjädringen osjusterad från org, lätt den enklaste trimmet man kan göra!! Å billigaste!
Anmäl till moderator   Loggat

Micke1000

  • Gäst
Micke1000
SV: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« Svar #2 skrivet: 20 augusti 2012 kl. 07:11:42 »
  • Citera
Jag monterade samma slipon på min 1000 som gått 15h får inte riktigt samma respons , har inte monterat variator kittet .
På min gamla 800 slappte en spärr vid 20h och efter det vart den som den vore chippad !
Och ja vet att med org hjulen var den rappare i starten än med 28" .
ska montera variator kittet i veckan o se vad som händer !
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Pelle_jkpg

  • Hunt the Wolf 2017 - Team Sweden
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8570
  • Total likes: 107
    • Visa profil
Pelle_jkpg
SV: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« Svar #3 skrivet: 20 augusti 2012 kl. 07:42:37 »
  • Citera
Tack för ett riktigt informativ och bra inlägg!
Jag kör bara 800an men som du säger märkte jag rätt stor skillnad på att montera slipon. Kort inpå monterade jag även EFI-controller men trots en halvdag av testa olika inställningar tycker jag det gjorde markant skillnad. Dock gjorde qsc-variatorkittet en hel del just på känslan "hit in your face" vid fullt pådrag. Innan kunde den tveka och va inte så aggressiv i responsen. (troligen pga remslir) 
Sitter ju catalyst(katalysator) org. på min också tror du det är samma sak på den att de är mappade för öppet system från fabrik? 
Anmäl till moderator   Loggat
Renegade 1000R xxc -17 Triple Black - BKT Tires
Renegade 1000 xxc
Grizzly 700
Polaris 800
Grizzly 700
Renegade 800x
Renegade 800R xxc
Outlander 650
Outlander 800
Outlander 800R xxc
Renegade 800
Dinli 800
Rincon 680
Sportsman 850 EPS
Foreman 500FA
Outlander 500
Foreman 450
Kodiak 400
Trx350
GasGas 450
DS 450xmx
AC 500
Grizzly 700
Grizzly 600
Renegade 800X
Big Bear 350
LTR 450
Raptor 350
Suzuki 500F
Big Bear 350
455 Diesel
YFZ 450
Raptor 700
Grizzly 700
Big Boss 400
Renegade 800R
TRX 350
LTZ 400

Utloggad TommyBoxster

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 247
  • Total likes: 0
    • Visa profil
TommyBoxster
SV: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« Svar #4 skrivet: 22 augusti 2012 kl. 00:57:38 »
  • Citera
Citat från: Micke1000 skrivet 20 augusti 2012 kl. 07:11:42
Jag monterade samma slipon på min 1000 som gått 15h får inte riktigt samma respons , har inte monterat variator kittet .
På min gamla 800 slappte en spärr vid 20h och efter det vart den som den vore chippad !
Och ja vet att med org hjulen var den rappare i starten än med 28" .
ska montera variator kittet i veckan o se vad som händer !

tyckte min maskin blev råare och råare där vid 20h nånstans, se till att köra på 98okt och rengör cvtfiltret inför varje körning, gärna undertiden med, remmen som sitter från fabrik är just en fabriksrem även om den har samma partnr som reservdelsremmen, tydligen skiljer kvaliten enormt. jag skall lägga en reservdelsrem från brp på min nu och kan återkomma om jag känner nån skilllnad. körde med goda vänner igår som även dom åker out1000 så jag hadde möjlighet att jämföra...och ja de känns skillnad! :headbang:
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad TommyBoxster

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 247
  • Total likes: 0
    • Visa profil
TommyBoxster
SV: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« Svar #5 skrivet: 22 augusti 2012 kl. 01:00:26 »
  • Citera
Citat från: Pelle_jkpg skrivet 20 augusti 2012 kl. 07:42:37
Tack för ett riktigt informativ och bra inlägg!
Jag kör bara 800an men som du säger märkte jag rätt stor skillnad på att montera slipon. Kort inpå monterade jag även EFI-controller men trots en halvdag av testa olika inställningar tycker jag det gjorde markant skillnad. Dock gjorde qsc-variatorkittet en hel del just på känslan "hit in your face" vid fullt pådrag. Innan kunde den tveka och va inte så aggressiv i responsen. (troligen pga remslir) 
Sitter ju catalyst(katalysator) org. på min också tror du det är samma sak på den att de är mappade för öppet system från fabrik?
tack, kul med response ju :djump:
helt säker på att din är mappad för öppet system, bara europa maskiner som har cat vad jag förstod på BRP tror inte de finns streetlegal atv nån annan stans. och som han sa på brp, alla maskiner har samma mappning, dvs som terrängmodellen
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad kubikglädje

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 67
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Renegade är glädje
    • Visa profil
kubikglädje
SV: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« Svar #6 skrivet: 22 augusti 2012 kl. 10:03:07 »
  • Citera
Citat från: TommyBoxster skrivet 22 augusti 2012 kl. 00:57:38
tyckte min maskin blev råare och råare där vid 20h nånstans, se till att köra på 98okt och rengör cvtfiltret inför varje körning, gärna undertiden med, remmen som sitter från fabrik är just en fabriksrem även om den har samma partnr som reservdelsremmen, tydligen skiljer kvaliten enormt. jag skall lägga en reservdelsrem från brp på min nu och kan återkomma om jag känner nån skilllnad. körde med goda vänner igår som även dom åker out1000 så jag hadde möjlighet att jämföra...och ja de känns skillnad! :headbang:
Med risk för att verka korkad.. men vart sitter cvt filtret och varför skall man göra rent det inför varje körning? :hmmm:
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad Gummiankan

  • If u have no balls u can not hurt them!
  • ATV Extreme
  • ******
  • Antal inlägg: 819
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • följ mig på ( Outlander 800 max projekt )
    • Visa profil
Gummiankan
SV: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« Svar #7 skrivet: 22 augusti 2012 kl. 12:18:58 »
  • Citera
Jag kanske oxå låter korkad (tar den risken) är inte det som sitter under vänster fram skärm, ser ut som en insekts tvättsvamp typ  :hmmm: på in luften till variatorn  :dntknow:
Anmäl till moderator   Loggat
Outlander 800r max Ltd -09
Lifan 250 St -05 street projekt såld
http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=42329.msg379158#msg379158

Utloggad core_am

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 639
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
    • Visa profil
core_am
SV: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« Svar #8 skrivet: 22 augusti 2012 kl. 12:32:35 »
  • Citera
Ja man kanske ska köpa sig ett slip on då  ()p
Anmäl till moderator   Loggat
men jag kan ha fel!

Utloggad Pelle_jkpg

  • Hunt the Wolf 2017 - Team Sweden
  • ATV Guru
  • *******
  • Antal inlägg: 8570
  • Total likes: 107
    • Visa profil
Pelle_jkpg
SV: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« Svar #9 skrivet: 22 augusti 2012 kl. 12:44:45 »
  • Citera
Citat från: kubikglädje skrivet 22 augusti 2012 kl. 10:03:07
Med risk för att verka korkad.. men vart sitter cvt filtret och varför skall man göra rent det inför varje körning? :hmmm:

Det sitter under vänster framskärm. Jag har ett filterskin/prefilter över mitt och funkar kalas. tvättar det när jag kört extremt skitigt.
Anmäl till moderator   Loggat
Renegade 1000R xxc -17 Triple Black - BKT Tires
Renegade 1000 xxc
Grizzly 700
Polaris 800
Grizzly 700
Renegade 800x
Renegade 800R xxc
Outlander 650
Outlander 800
Outlander 800R xxc
Renegade 800
Dinli 800
Rincon 680
Sportsman 850 EPS
Foreman 500FA
Outlander 500
Foreman 450
Kodiak 400
Trx350
GasGas 450
DS 450xmx
AC 500
Grizzly 700
Grizzly 600
Renegade 800X
Big Bear 350
LTR 450
Raptor 350
Suzuki 500F
Big Bear 350
455 Diesel
YFZ 450
Raptor 700
Grizzly 700
Big Boss 400
Renegade 800R
TRX 350
LTZ 400

Utloggad TommyBoxster

  • ATV Pro
  • *****
  • Antal inlägg: 247
  • Total likes: 0
    • Visa profil
TommyBoxster
SV: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« Svar #10 skrivet: 22 augusti 2012 kl. 12:57:12 »
  • Citera
detta med att rengöra cvtfiltret inför varje körning gäller G2 outlander 1000 i första hand, de lägger igen meschfiltret på nolltid med barr och gräs osv vilket gör att remmen går varm, dumm konstruktion, hadde man bara vänt insuget uppåner som en snorkel typ hadde ju de mesta fallit av ist, detta filter hittar du om du lyfter på hmätarpodden, ta tag i bägge sidor om podden å lyft rakt upp.
tror G1 senare versioner har uppdragen cvt till podden med men där virvlar de inte runt lika mkt skit är min uppfattning, jag har tom funderat på att snorkla min bara för att komma undan problemet, hittade inte nån bild för tillfället men ni med G2 åtgärda övrig strunta i ett=)
Anmäl till moderator   Loggat

Utloggad kubikglädje

  • ATV Amatör
  • ***
  • Antal inlägg: 67
  • Total likes: 0
  • Kön: Man
  • Renegade är glädje
    • Visa profil
kubikglädje
SV: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
« Svar #11 skrivet: 22 augusti 2012 kl. 16:10:53 »
  • Citera
Citat från: TommyBoxster skrivet 22 augusti 2012 kl. 12:57:12
detta med att rengöra cvtfiltret inför varje körning gäller G2 outlander 1000 i första hand, de lägger igen meschfiltret på nolltid med barr och gräs osv vilket gör att remmen går varm, dumm konstruktion, hadde man bara vänt insuget uppåner som en snorkel typ hadde ju de mesta fallit av ist, detta filter hittar du om du lyfter på hmätarpodden, ta tag i bägge sidor om podden å lyft rakt upp.
tror G1 senare versioner har uppdragen cvt till podden med men där virvlar de inte runt lika mkt skit är min uppfattning, jag har tom funderat på att snorkla min bara för att komma undan problemet, hittade inte nån bild för tillfället men ni med G2 åtgärda övrig strunta i ett=)
Puh, då klarar jag mig då min är snorklad. ()p
Anmäl till moderator   Loggat

  • Svara
  • Skicka ämnet
  • Skriv ut
Sidor: [1]   Gå upp
« föregående nästa »
  • ATVForum, allt om fyrhjulingar »
  • Märkes diskussioner »
  • Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling »
  • Can-Am/Bombardier (Moderatorer: Outlander, STENE, Rickard Marklund) »
  • Ämne: utvärdering R.J.W.C slipon outlander 1000
 


Online just nu.

147 gäster, 0 användare (0 dolda)
Users active in past minutes:

Flest online idag: 157. Flest online någonsin: 1428 ( 3 augusti 2022 kl. 09:05:40)

* CHATT

Refresh History
  • Inlägg här försvinner efter några dar.
  • Pelle77: Hej har en grizzly 700 eps -15. Ställde in den i garaget och 2 dagar efter skulle jag starta den. Då går motorn runt men får fellod Er_1 och bränslepump startar ej och tror  inte jag har gnista hellrr. Byttbatteri och kollat att pumpen går genom bygling av relä.  Vad  tror ni?
    4 augusti 2022 kl. 19:40:42
  • Mathiast: Tjena! Köpte mig en 450 2008a för två veckor sen, idag hade jag lite tid över så passade på att byta olja + filter, allt gick vägen tills jag skulle provköra efteråt. Två skruvar sa hejdå och ville inte vara med längre, de på luckan till oljefiltret, ena går nog att ta bort med polygrip men den andra den ända ”långa” bulten gick av läääängst in, har kanske 20-50mm kvar av bulten längst in och andra änden sköt ut. Några tips på att få ut den längre bulten smidigt? Eller är de bara till att riva hela skiten
    29 maj 2022 kl. 20:03:02
  • Mrhandsome: Maila mig på hv.alexandersson@gmail.com
    24 maj 2022 kl. 21:11:38
  • Mrhandsome: Hej, är det någon som har en Reservdelsmaskin  Suzuki LT250 till salu det behöver inte sitta en motor i och den kan va i hur dåligt skick som helst mvh Hugo
    24 maj 2022 kl. 21:10:48
  • Thony: Citera
    Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️

    19 april 2022 kl. 12:53:47
  • Bora: Hej har en pgo x rider äldre där kablarna lossade från CDi fem stycken vet någon hu dom sitter sv/röd ,röd,grå,blå,blå/gul tacksam för hjälp
    10 april 2022 kl. 17:31:46
  • Fredrikth: Hallå! Lyckades dra på mig en liten specialare, yamaha raptor med en r1 motor på :D haft lite strul med förgasarna och nu vill den inte gå alls.. motorn dör om man nuddar gas. (Okunnig som fan) någon som vet vad det kan bero på?
    31 mars 2022 kl. 03:15:45
  • Högdahl: Hmm kolla ebay inom EU eller googla typ " Yamaha parts EU" men vet ej om det skiljer mycket i pris
    9 mars 2022 kl. 16:07:03
  • pellle87: Finns det nån bra EU sida för oem yamaha delar? eller måste man gå via yamaha center?
    26 februari 2022 kl. 16:44:46
  • Bamsefarsan: Jag vill köpa en begagnad can-am outlander xmr 1000r , har du en du vill sälja? joakim.nyholm@icloud.com
    25 februari 2022 kl. 21:39:43
  • Mrhandsome: Är det nån som har en cdi box till en Kawasaki kvf 400 2001 isåfall mejla mig på hv.alexandersson@gmail.com
    25 januari 2022 kl. 17:34:50
  • Emil88: Någon som hade kunnat hjälpa mig?
    25 januari 2022 kl. 16:45:11
  • Högdahl: Du har en symbol där du kan bifoga bilder i
    24 januari 2022 kl. 20:05:37
  • DunderBrass: Hur fasen lägger man upp bilder i sin tråd? Använder mobil.
    24 januari 2022 kl. 01:18:21
  • Mrhandsome: Ifall ni har någon defekt fyrhjuling kan ni mejla mig på hv.alexandersson@gmail.com
    15 januari 2022 kl. 17:17:53
  • Mrhandsome: Hej är det någon som har någon defekt fyrhjuling som är till salu mvh Hugo
    15 januari 2022 kl. 10:13:28
  • stroma: Hej! är det någon som åker access 450 här?
    14 januari 2022 kl. 10:48:05
  • sklir: hej ska byta växellådsolja på hisun 500 vart tömmer man och fyller på ???
    9 januari 2022 kl. 11:46:07
  • matte711: Goes 520
    29 december 2021 kl. 19:46:46
  • Jupiter: Här va de livat. 😁
    11 november 2021 kl. 20:08:55
  • Larsa570: POLARIS 570 FRÅN 2018
    6 november 2021 kl. 12:03:34
  • Tobbe85a: Servo
    3 oktober 2021 kl. 16:22:53
  • vretstorpsbo: Hej Jag har ett suzuki 250 projekt som behöver delar. Någon som vet om det finns någon atv - skrot ? Det är bl a en gaffel till bakre kardanknut som saknas. Till att börja med.... En verkstadshandbok vore också bra!
    30 september 2021 kl. 15:34:47
  • Vippen: Hej! Jag har en 125cc fyrhjuling som går på högsta varv när jag startar den.. måste ha choken helt öppen för att få igång den, kan inte göra något för att få ner varvandet.. har testat vrida på bränsle/luft skruven men inget händer, det är en trottelförgasare. Snälla hjälp då jag vill få den att gå bra innan vintern, mvh Ville
    29 september 2021 kl. 01:00:52
  • Limme: Tjena ja va ute å körde min fyrhjuling och sen så stanna den av den böööuuhhh sen dog den och ja kolla så ja int råka he på killswitchen men de va de ej och sen kolla ja om den hade nå gnista och nej det hade den ej ja ha kolla cdin och den får ström till den 13volt och sen kolla ja spolen och de ja gjorde va att ja satt röd på spolens fäste asså coilen och satt den svarta där kabeln gå in ti spolen där den svartvita å den gröna som är fast lödad i en liten pinne och då visa multin 0.1 ti 0.2. Äre statorn som ä trasig?
    27 september 2021 kl. 20:53:24
  • Limme: Hallå
    27 september 2021 kl. 20:50:38
  • vretstorpsbo: Fungerar sök-funktionen här? jag får bara gamla saker som svar
    26 september 2021 kl. 08:07:35
  • SMC 700 Jumbo: obegripligt fel!!! SMC 700 Jumbo 2014 går fint i motorn i friläge. När kör framåt eller bakåt så bluddrar och baktänder motorn vid ca 3000-4000 varv. Det obegripliga är att motorn går fint i friläge och vid körning bludder och smällar.
    27 augusti 2021 kl. 07:37:14
  • hugoh0707: hej! någon som vet vem som äger crossbanan i blidsberg eller kan få reda på, den vart nedstängd för nåt orange var en riktigt rolig bana att  köra och umgås på spenderade mång timmar där när jag var mindre, det blev nedstängt för folk körde med för stora crossar så banan blev dålig skulle vart roligt att fixa iordning den igen och så barnen och tonåringar kan ha kul där och  köra cross på bana istället än på tomten,grusvägar, alltså över allt vore kul för då kommer vi även minska barn som är ute och kör olagligt med sina crossar eller fiddys elr fyrhjulingar så dem har nån stans att köra:)
    21 augusti 2021 kl. 01:03:30
  • Hydro: Eller ja... rullar och rullar.....
    11 augusti 2021 kl. 18:47:54
  • Hydro: Och här rullar allt som vanligt se jag.
    8 augusti 2021 kl. 19:41:05
  • Tridentv2: Var hittar man reservdelar till tgb. Verkar omöjligt
    1 augusti 2021 kl. 07:14:18
  • 95oktan: Oj glöm.
    19 juli 2021 kl. 15:06:26
  • 95oktan: Dess nyckel
    19 juli 2021 kl. 15:06:12
  • TGBKNUTTEN: Någon som har samma problem som jag, kan köra men står den still och avstängd ca 5-10 min startar den inte..
    29 maj 2021 kl. 02:00:54
  • mattiasenstrom: Hej ! Har en Yamaha BigBear 350 från 90-91 nångång. Behöver byta packboxen på diffen bak. Är det någon som har gjort de eller vet hur stort ingrepp det handlar om?
    17 maj 2021 kl. 12:54:59
  • Jocke1972: Skyler
    13 maj 2021 kl. 01:46:41
  • Olle123: Can am renegade x 800r år 09 snart 500mil mc reg. Värt att köpa? Hur länge håller de?
    30 april 2021 kl. 23:32:58
  • Knasluva: Söker info om vad man ska ha för svänghjulsavdragare till en Loncin 70cc
    19 april 2021 kl. 21:38:06
  • kallekrut: Om jag köper en ny förgasare hur vet jag då ifall jag behöver byta cyldern
    15 april 2021 kl. 14:58:10
Import, sjöfrakter, förtullningar
Svenska apotek med tillstånd
  • SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines
    SMFAds for Free Forums
    Simple Audio Video Embedder
    SimplePortal 2.3.7 © 2008-2022, SimplePortal | Terms and Policies
  • XHTML
  • RSS
  • Themed by: BGID
Cookies hjälper oss att ge dig en bättre upplevelse av vår webbsida. Genom att använda vår webbplats godkänner du även användningen av cookies. Mer info