har ni kollat Arctics 450? verkar riktigt trevlig o billig samt gatreggad
lite OT här kanske, men hur i hela friden kan man ha 50k liggandes till att köpa en ny maskin?? bara sådär...Antingen har man sparat hårt sedan 2003-nånting, eller så har man tagit det oförlåtliga beslutet att ge sig in i en skuldfälla utan dess like. Och dessutom inte veta vad man ska köpa!?Oavsett om du har sparat ihop kulorna eller tänker sälja en del av din själ till onämnd makt så är det enda rådet att köpa en märkesmaskin, yamaha, kawa, suzuki eller liknande.En kina/taiwan-maskin faller oundvikligen till botten värdemässigt oavsett vad den trevliga killen i butiken med bakåtkammat hår säger.Snälla, sluta ställ dumma frågor om du har 50k på fickan.
Det är väl en Kymco va? Och dom brukar ju göra bra grejer.
Vad menar du nu?Det är ju precis det jag säger. Att köpa en maskin i dom prisklasserna är ju i princip som att stoppa in huvudet i ugnen och be om problem!Visst, det lindrar kanske liiiite om man väljer en japanare, men det kommer oundvikligen att brännas hårt i efterhand. Att "låna" sig till en maskin är i ALLA läger helt oacceptabelt, den som inte förstår det får börja om sin ABC-livet-skola helt enkelt.Sen reagerar jag såklart när någon skriver "Jag har (?) 50k, vad ska jag köpa tjoho". Ibland undrar man bara liksom....Jag är väl bara trött antar jag... :-)