Det är verkligen anmärkningsvärt hur lite plast som faktiskt sitter fast i ramen på maskinen.Sjuk mysig tur igår, upp på Halleberg, 60-70 km/t, lite dimma och dis, mjuk go sadel, inga vibrationer och hantagsvärmen på.Helt förtjusande.Varje maskin har ju sina egna premisser men jag är helnöjd faktiskt.Den är lite som en Alfa, udda lösningar och brister, men den har själ.... Även om den retar gallfeber på en ibland (metalklipsen som håller ihop plasten)
hmm...vilken tänker du på? CF yfz450, CF odes400, CF indy 650, CF moppe 1, CF moppe 2, CF Focus....
CF400:an känns ju läbbig i farter över 30km/h. Usch.
Ägde en 156 V6 i 10 år typ och säger nu i efterhand aldrig mer innan jag blir nästintill ekonomiskt oberoende.
Om vi ändå är OT kan jag förtälja att jag kör med just en 156 V6 och kommer aldrig mera att skaffa nån annan bil än en Alfa Romeo -trots att jag inte är ekonomiskt oberoende.Själ skall inte underskattas
..."frikoppla"...
...blir väl en schysst luftfärd kan jag tänka mig. Fast CF-bromsar kanske inte är så vassa? Att raptornäven är snabb vet jag ju, men om bromsen inte orkar så är det ju lungt!
Tvätta maskinen, ser ju för jävligt ut