Mer på "Att göra" listan.Sätta fast Symtech handtag på höger sida, då jag fick det i näven senast.Nått lager eltejp löser det problemet med att kineser inte kan måtta 22mm.Fixa nya bultar till draget, eller helt enkelt ta bort draget.Ta loss avgasröret och resa det på skit.(Hellman får svetsa, det kan ju liksom inte bli värre)
Det tar jag som en utmaning. Att få det värre alltså.
Cf Folket verkligen ÄLSKAR att dokumentera vad de gör... ELLER INTE.Iallafall hittat en bild på avgasröret där någon märkt ut en av strypningarna i avgasröret.KrigarKaj pratade något om en strypning i kröken med (du får gärna märka ut den på samma bild)Sen ska man tydligen sätta i ett 160 munstycke, och höjja nålen lite.Väldigt vag information här med... svårt att dela med sig kanske?Och vart fan köper man munstycket till CF? och luftfilter?
Nu är väl inte föggen av märket CF?Så munstyckena passar ju typ kehin 36 eller vad det kan sitta.
Med mina skills ska det nog inte vara några problem. Fast jag röstar för vinkelslip mellan pos5 och pos8. Då slipper du krångla med svets.
Ja det är Kehin/mikuni små munstycken som sitter i, det har jag allt luskat fram.Du kanske är färgblind? Men vid den "röda ringen" måste man kapa för att gräva ut godiset.
Men fråga inte då miffo!
Jo det sitter en "katt" i kröken nr 5.Var riktigt pissig att få ur.Bytte munstycken på min, kommer inte ihåg vilken storlek men han gick som en påse skit efter så stoppade i originalet igen. Har munstyckena kvar.