Nu blir jag nyfiken, jag har inte kollat och jämfört några mappar, vart fick du tag på mappen? Man blir ju sugen på o pröva
Hade jag varit du hade jag provat en av de förprogramerade mapparna.Typ Tune 6 som ligger på redan.Se hur den går med den mappen.Den mappen jag kör nu är ju för mer trim och sådeles lite för fet fortfarande.Men det ordnar sig när jag fått i kolv och kam Har frågat fler om de vill dela med sig av sina mappar, främst de med Autotune eller mappat efter svenska breddgrader just för att jämföra men det har varit väldigt omständligt då osv.Och det får man ju respektera med.
jag tippar på en kolv till kawa 450 och kam till en cheva 350 motor.
vad är effekt om det är skadligt för motorn?
Hänger du med?Sen att ändra om i mappen för att få mer effekt i praktiken kan ingen autotune enhet i hela världen göra eftersom man inte har nån referens till effekt utan att stå parkerad på en bromsbänk och faktist MÄTA effekten imellan justeringarna i MAPPEN.
Du verkar inte riktigt ha greppat poängen av vad jag försökte lyfta fram.Men jag låter det va, öka effekten bara!Vevlager eller cylindrar och toppar går ju köpa nya
+1
Vore sjukt drygt med fel årsmodell på kammen!