...Vindskyddad och komfortabel Raptorn kommer nog inte bli förstahandsvalet i vinter
Sluta nu. Jag vill inte lockas mer åt det hållet.....
Hehe Men det är mysigt att bara åka runt och slippa växla osv.Blir ett helt annat körsätt än med raptorn, dessutom sitter man rätt högt så en del småbilar ser man över taket på Men du får ju upp i 1000 cc med remdrift för att ens få något som liknar Raptorn i acc och känsla.Farsans X8:a har ju 55 hästar på bakhjulen (62 i motorn) mot Raptorns 40 och då är den ju 200 kg tyngre med.Men ska man pendla ja då hade jag valt v-twin och väderskydd Btw det är de nedre skruvarna som justerar ner ljuset
Jag drar jämt med en Raptor trots 120 kg extra Det är nog rätt lika hk per kg.
nja jag får vara med också med kawan då den har bara bytt avgasrör och e bara att gasa cvt hihi
Var ute en tur ikväll med den lille blåe.Hann köra någon mil innan alla bilar blinkade på mig så jag fick ställa ned ljuset MER...Men det är ju så med en maskin som levererar det sjuka vrid och effekt som en Raptor faktiskt gör Så jäkla nöjd med Quadlightsen, ljuset de levererar både vid halv/hel är fan underbart.Vädret var fuktigt och 4-5 plusgrader, 7 mil gick av bara farten.Gillar mina handskar som jag köpte, även om man ser ut som en hummer med dem Quadlights, hummerhandskar och Scott wind warrior borde vara top 3 på alla raptorägares önskelistor!
eftersom mina helljus kollar efter fåglar kör jag halvljus. Men det är ju 3ggr så bra som original helljus.
Ja, men det är ju bara en liten skruv att skruva på... det klarar du nog