Diffen fram är väll inte något under av hållbarhet har jag hört. Men går tydligen att lösa genom att byta ut korgen mot en i aluminium.
hejsan tänkte höra lite vad det finns för för och nackdelar med dessa maskiner kända fel och brister? samt är det något spec man ska kolla efter om man skulle köpa en?
Ska kent amen bort nu då?
Ja kanske
Vi körde RZR 900 i usa för någon månad sedan. Pratade rätt mycket med uthyrningskillen som även var vår guide den heldagen vi körde. Blev ca 20-25 mil skulle jag tro. Finns att läsa om här: http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=42912.0Han hade kört RZR som uthyrningsmaskin sen de kom och hade aldrig kört sönder någonting på dom 5 år han hållt på med utv...Så det där med diffen... jag vet inte... Är det någon som äger en RZR som kört sönder eller är det bara snack som mycket annat???Själv kommer jag plocka hem en rejält utrustad RZR 900 eller två från usa. Där är priset ett helt annat än de sjuka summor som begärs här för nya...Och det finns en uppsjö med begangnade om man vill/kan nöja sig med en 800/800S.../Bengan