jadu krigar kaj,,,,,,,du får kriga vidare för detta verkar bara bli missförsånd eller att du verkar inte förstå vad jag menar.å verkar inte få dej å förstå...jag förstår trech,jag har inte påstått att han gör ett dåligt jobb,bara vad jag har upplevt.om han inte vill hjälpa mej,så är det helt ok....men jag har väl iallafall min rätt å säga vad jag tycker å upplever saker...va absolut inget negativt men om nån tar det som negativt så varsegod då bjuder jag dej krigarn på det...jag driver ett x antal företag själv så vet hur trech har det...jag ville bara ha några råd...å har nånting gått sönder bara för jag har bytt en bromsslang,då ska man nog göra om detta säkerhetssystem på dessa hjulingar.verkar då vara väldigt osäker funktion.ska man åka omkring å hoppas på att skiten bromsar eller inte.........men men tro å tyck vad ni alla vill....jag har bara sagt sanningen å hur jag upplever saker,,,,å tolererar du inte det krigar kaj....så ge då fan i å läsa saker här då.kanske ska börja läsa en kokbok eller nå sånt..............eller hoppar du då kanske på kock fan me???
men tänk att folk bara måste klaga på allt...har ni ett liv eller.jävla tjat kärringar.hahahahaha