oj det tycks inte vara poppis att man skriver hur man upplever saker å ting här.den som tror trech förlorar pengar på att sitta här å hjälpa folk tror nog fel...sen att han har bra service å att han som handlare sitter här är ett stort plus absolut.men för det så måste man väl få säga hur man upplever saker...tex som med mina bromsar,så bara för att han inte svarade hur man ska göra så åker jag ju inte dit,har lite långt å åka till nån som kan,bodde jag nära så hade jag väl lämnat in den så klart.skulle då inte sitta här å be om hjälp.sen att jag fått vänta ganska länge på saker jag beställt,är ju bara fakta jag sa,inget ont eller illa menat...hade jag tyckt det så hade jag väl pratat med trech personligen...så den som tycker det är så jävla fel å be om hjälp här...hoppas den får ett riktigt problem själv å inte kan...eller kanske är så duktig att han kan allt själv........
jag sitter inte å åker 40mil.för att lämna in å lufta bromsarna.men rasar hela motorn så lämnar jag väl in den där dom är bäst...men visst om du vill tro han förlorar pengar.kanske du ska tänka lite längre än pengar för dagen...men men skitsamma.jag sa bara vad jag tycker å alla får väl tycka som dom vill...eller??
Trech:kanske läge att anställa?inget illa menat mot dig men hör med arbetsförmedlingen om dom kanske har någon arbetslös stackare som du kan få bidrag för så det inte kostar, denne kan ju t.ex. packa och skicka ordrar eller nåt lättare så ni blir avlastade, samtidigt som någon får nåt vettigt att göra..