Tack så hemskt mycket för svaret!Det blir nog att testa båda innan man väl bestämmer sig. Var det väldigt stor skillnad mellan Raptor 350 och Dinli 450, acc och hastighets mässigt ? Finns det någon som kör Raptor 350 eller Dinli 450 i Kalmar län, som skulle kunna ställa upp lite och kanske visa mig lite mer och nämre?Tacksam för svar!
tror väl dinlin är lite bättre än yama 350.lite mindre känns det som.reservdelar till dinli finns det bra av så det är ju inga problem.ja hade valt dinlin 450.inte mindre än 450 ska du ha
Jaha, okej! Tack för svaret Blir nog så om jag inte hittar någon annan 450. Hittade Nämligen denna, Förstår dock inte om den är reggad eller ej? någon som kan tolka honom ?http://www.blocket.se/jonkoping/Suzuki_LTR_450_Quad_41428337.htm?ca=18&w=3
Han har ändrat annonsen. Innan stod det förreggad. Och vad det innebär vet jag inte till 100% men tror att du måste åka in med den på bilprovningen och göra en reg.bes och det verkar ju inte ens vara blinkers på? Så med tanke på priset så är det mycket troligen en crossmaskin. Men ring och fråga honom
fyfan va billigt,slå till på den om den är reggad o går bra .
Kolla noga det där med reg. Så det inte är som för han som köpte raptorn som var förreggad. Tråden finns i Yamaha delen.
Dinli/Goes/Hyosung 450 är ju alla quads... och om du anser att en Yamahaquad har för täta serviceintervall skall du nog inte kolla på de där andra du räknade upp då de har ännu tätare.