Jag skulle ALDRIG byta ut ATVn till en Quad. De är ju i skogen och leran de är skoj.Sen funkar ju faktiskt ATVn även i grustaget.
Citat från: "BigBadGrizzly"Jag skulle ALDRIG byta ut ATVn till en Quad. De är ju i skogen och leran de är skoj.Sen funkar ju faktiskt ATVn även i grustaget. smaksak....tycker 4wd verkar grymmtkul....men förhoppningsvis hinner man med det oxå...
Citat från: "klotsvenne"Citat från: "BigBadGrizzly"Jag skulle ALDRIG byta ut ATVn till en Quad. De är ju i skogen och leran de är skoj.Sen funkar ju faktiskt ATVn även i grustaget. smaksak....tycker 4wd verkar grymmtkul....men förhoppningsvis hinner man med det oxå... De är bara en smaksak tills man smakat ATV ordenligt...sen vill man aldrig smaka quad igen!
Ja dom verkar coola, men frågan e om markfrigången räcker till på dom.Har ingen aning om hur höga dom är, men jag förmodar att dom är lägre än en fullvuxen ATV.
Citat från: "BigBadGrizzly"Ja dom verkar coola, men frågan e om markfrigången räcker till på dom.Har ingen aning om hur höga dom är, men jag förmodar att dom är lägre än en fullvuxen ATV.Renegade har ca 30 cm markfrigång, likadant som outlander och väger "bara" 270 kg (20 kg minde ärn outlander 800):-)