Det var värst vad den stela bakaxeln fick kritik här då! Varför skulle det var värre?
Har du stått på sidan i en brant backe med en ATV som har stel axel?Samma sak om du kommer in i en rondell för fort eller lutar dig helt fel.Då vet du. Kan själv hantera det men vissa kan få den till att tippa rätt lätt.Okunskap, och, eller, alkohol ställer till mycket i många sammanhang.
tvivlar att det hade att göra med stela bakaxlar i detta fall tror det handlar om tok/hets körning eftersom båda körde av å samma ställe, men är ju bara vad jag tror inget jag vet.
20 åringen hade frakturer på både nacke och rygg. Han var opererad i ryggen för 4 dagar sedan och har nu redan vart uppe och gått med hjälp av kryckor! Läkarna tror han blir återställd och det är att betrakta som ett mirakel enl läkarna.
Skönt att det slutade lyckligt för passageraren iallafall Hoppas han tar väl till vara på sin andra chans
Ja det tror jag nog han gör. Hoppas även att alla andra ungdomar lär sig nåt och de inte bara lär för stunden.