Jag tror nog att det blir sista gången med den här maskinen......har just beställt en R700
Om nu nästan alla vet eller råkat ut för att avgasröret går sönder m.m, så varför byter man inte avgasrör till något bättre innan det går sönder eller efter, så är problemet löst.? Och Jonas Bergh om du nu är inne på ditt 3:e avgasrör vad får dig att tro att det ska hålla efter 3:e gången. Sen att du får ett nytt på garanti m.m gör ju inte att det håller bättre utan det blir ett evigt körande och väntande fram och tillbaka till där du har köpt den. Problemet kvarstår hela tiden. Så vad jag tycker så sparar man både tid & temperament på att lägga dom extra pengarna på något som håller istället för att bara byta hela tiden.//Witlock
det låter ju inte kul men vad gör man.....tycker om Yamman ändå...Bara till att svälja problemet..
Citat från: "Witlock"Om nu nästan alla vet eller råkat ut för att avgasröret går sönder m.m, så varför byter man inte avgasrör till något bättre innan det går sönder eller efter, så är problemet löst.? Och Jonas Bergh om du nu är inne på ditt 3:e avgasrör vad får dig att tro att det ska hålla efter 3:e gången. Sen att du får ett nytt på garanti m.m gör ju inte att det håller bättre utan det blir ett evigt körande och väntande fram och tillbaka till där du har köpt den. Problemet kvarstår hela tiden. Så vad jag tycker så sparar man både tid & temperament på att lägga dom extra pengarna på något som håller istället för att bara byta hela tiden.//WitlockYamaha påstår att de ska hitta en lösning men de jobbar inte så hårt på problemet. Ska jag behöva köpa nytt system bara för att orginal inte är bra nock? Dock tror dom att de ska hjälpa med större munstycken, och de ska vara bytt på min nu. (Hoppas ja de gjorde, bad dom om de iaf)Har oxå letat efter helsystem men hittar ingen återförsäljare i sverige, och jag handlar helst av en svensk återförsäljare. Har åkt på tull så många gånger när jag tagit hem grejer från USA.