Va fan ä dä, Clony Willy ? appropå saker i hytten, en gång när jag och förra kärringen var ute på ett översvämmat gärde för att fota tranor, då hittade hon en batteridriven fitta, fyfan vad vi garvade, tänk er bonden plöjande och körande batteriskötet för brinnande livet.
Av gjutning av din pinne är clony Willy.. Så om tanten är ut töjd när du kommer hem så får du nog börja fundera på om hon leker med grannen eller brevbäraren..
Hur kan en tråd spåra ut så mycket att från "bästa maskinen i garaget" gå helt till hur man gör en dildo? Ontopic, har varken svarv, fräs eller pelarborrmaskin men däremot en MMA svets, en MIG/MAG och vinkelslip, både fräs och svarv klarar jag mig utan, men däremot klarar jag mig inte utan vinkelslipen och MMA svetsen Av dom verktygen jag inte har så är det både plasmaskärare och pelarborrmaskin som jag saknar mest
Är faktiskt löjligt nöjd med vår åkgräsklippare... Husqvarna LT151 med Kohler-motor... Har använts drygt 3 timmar i veckan sedan 2010 med undantag för vintern och ingenting har protesterat! Dessutom har den övervintrat i kallgarage utan att ens batteriet har behövts laddas
När dockan från www.realdoll.com är i garaget så är det bästa verktyget Tyst som en äkta "mus"