Idag står vi omnämnda i tidningen, men hur smart var det att vi lät dem intervjua Fenrisulven?
Lyft på luren Hellman så står vi med på måndag igen, be dom korrigera
Nu är mailet skickat, får se vad som händer!Hej!Er artikel från Kolmilan i Lördagens tidning innehöll ett LITET fel. Min första tanke var att det inte spelar någon roll, men efter lite grubblande skulle jag nog vilja ha någon form av rättelse, om det inte är för mycket besvär.Det är så att texten "24st fyrhjulingar har kört ända från Trollhättan" är lite tokig. Vi var ett gäng som via Internetforumet ATVforum.se arrangerat fyrhjulingsresan till Kolmilan. Den mest långväga var mycket riktigt från Trollhättan, men förutom 2st från Jönköping var de flesta från Skara, Skövde, Hjo, Tibro och Mölltorp, dvs Skaraborg. Vi samlades först i Skövde för att sedan plocka upp folk i Tibro och Mölltorp. Totalt var vi 26st.Detta kan verka som en banal sak, men vi kämpar för vår uppmärksamhet och upprättelse, och då är det viktigt att förtydliga att ett stort antal är aktiva i just Skaraborg. Jag vet inte om någon i vår grupp intervjuades av Henrik, men hade jag sett honom hade jag naturligtvis sett till att rätt fakta hade kommit fram. Ni väljer naturligtvis själva hur ni hanterar detta, men vi måste markera vår sak.Jag bifogar lite bilder från Flugebyn och Mölltorp.Ha det bra //mats hellman, Tibroaktiv på www.ATVforum.se
Rättelse i tidningen idag