ja lät kanske lite grinig sorry för detta jo visst var ja sugen på o åka dit men som sagt lite långt känns det som nu, men längre fram kanske man ändå orkar palla sig dit ner. kan nog vara riktigt kul
Nä, de gör de säkert inte. Men när jag och toyboy spånade om detta, kunde vi med lätthet räkna ihop bortåt 40 fyrhjåkare bara inom 8 mils radie från Karlsborg. Så lite tråkigt är det ju inte att vi fått ihop fler... Det är ju upp till var och en att bedöma hur långt man vill åka för att var med på dylika evenemang, och jag tolkar din kommentar som att du tycker det är lite för långt. Självklart respekterar jag det. Men, skit samma, jag och toyboy kommer ju vara kungar! Eller så blir vi nerslagna av de stora pojkarna.
Vadå e de bara ni två som får komma nu ? ja trodde ja fick komma oxå!
Lugna dig nu, baloo. Alla får (ska) komma! Vi kanske ska börja med numrerad anmälningslista som danskarna? 1. hell-man, tibro2. toyboy, mölltorp3. Baloo79, skövde
5.nicke71(om inget oförutsett skulle hända)
Det gäller mig med, det är ju inte gängspö på att få förhinder... Någon mer?1. hell-man, tibro2. toyboy, mölltorp3. Baloo79, skövde4. Raecer, skövde5. nicke71, skara