Efter samtal slutar det iaf med att jag ska kolla på maskinen själv. Då ÅF inte trodde han skulle kunna få betalt för fortsatt arbete...
asså vart lämnar du in den ?det där är inte okay på nån verkstad jag skulle ta tillbaka den med nöje oavsett om vi fickl betalt från tillverkaren eller inte,dom har gjort ett jobb som inte vart slutfört ,btw enligt lag har du 6månader garatin på jobb ,eller vet inte om det är enligt lag. men det har vi iaf och det är enskild firma. ring till camam huvud kontro och fråga om dom tycker att det är en bra lösning att dom inte lagar deras egna maskiner under garanti tiden .tror dom kommer bli lite lätt upprörda.
Har dom aldrig hört talas om backjobb? Har man gjort fel rättar man fan till det utan att få betalt för det. Fast det finns väl ingen yrkesstolthet där nere..
börja inte skruva i den !!!kan dom inte laga får dom ta tillbaka den och du får ut en ny ,,, är det inte så enligt reklamationsverket ?
Har du ingen annan ÅF i närheten som säljer canam då ? vänd dig till dem i så fall och berätta att din andra åf inte klarar av att laga din maskin och kolla om de kan göra garantijobbet
... UTOM Mascot motor. Dom är toppen men har endast Yamaha tyvärr....