Citat från: Pelle_jkpg skrivet 4 juni 2012 kl. 07:06:43Dyslektiker eller inte. Du beter dig ju som en 5åring som fick en fel godispåse....Vad det gäller priserna på maskinerna så kan du se här... http://www.fordonshandel.se/Förstår inte vad du är ute efter? Ska vi tycka synd om dig? Stå upp för vad du gjort istället för att lägga skulden på oss andra.[/quoteomg du blir bara värre och värre. jag tycker synd om dig iallfall så du vet. du måste ju grina över läsa och ta det som personlig kränkning att läsa cam am inte är perfekt.ta skärp till dig lite istället och ge mig tipps istället. håller på kollar upp dett om varijator kitt. jag hoppas lägre tillslag ska göra den mycket mjukare och soft att köra iskogen och slippa huggen i lådan varje gång man startar från noll.suzuki 750 med fullarmor skydd och frontbåge och vinsch och riktiga hjul och fälgar kostar ungefär som min cam am kostar. fordonshandel är helt rena maskiner. går ej jämnföra med. eftersom får lägga 20 tusen på det. och sista kolla där kostade den gula suzukin 117 tusen där. artic cat 1000 är 5 tusen billigare en jag hade pris på där. 25 års jubuleum som gör dom är billiga på alla ställen ser ru nu. svårt jämnföra äpplen och päron.finns det olika varijator kitt? finns dom som ändrar utväxling för kompensera större hjul? detta med lägre tillslag till 1700 rpm är väl något helt annat? svara på sådant här istället för ta åt dig på mina inlägg om att jag inte är nöjd med min maskin som den är. skulle jag få den gå nästan lika mjukt som en artic eller suzuki tex. wow skulle ju vara hur jävla underbart som helst....Jag hade gladeligen hjälpt dig med variatorn vilket jag försökte i mitt första inlägg.. Men då svarade du extremt aggressivt, så som du kanske förstår är taggarna utåt nu. Så du kan ta din maskin och lösa problemet själv. Jag förstår varför handlarna inte vill hjälpa dig.
Dyslektiker eller inte. Du beter dig ju som en 5åring som fick en fel godispåse....Vad det gäller priserna på maskinerna så kan du se här... http://www.fordonshandel.se/Förstår inte vad du är ute efter? Ska vi tycka synd om dig? Stå upp för vad du gjort istället för att lägga skulden på oss andra.[/quoteomg du blir bara värre och värre. jag tycker synd om dig iallfall så du vet. du måste ju grina över läsa och ta det som personlig kränkning att läsa cam am inte är perfekt.ta skärp till dig lite istället och ge mig tipps istället. håller på kollar upp dett om varijator kitt. jag hoppas lägre tillslag ska göra den mycket mjukare och soft att köra iskogen och slippa huggen i lådan varje gång man startar från noll.suzuki 750 med fullarmor skydd och frontbåge och vinsch och riktiga hjul och fälgar kostar ungefär som min cam am kostar. fordonshandel är helt rena maskiner. går ej jämnföra med. eftersom får lägga 20 tusen på det. och sista kolla där kostade den gula suzukin 117 tusen där. artic cat 1000 är 5 tusen billigare en jag hade pris på där. 25 års jubuleum som gör dom är billiga på alla ställen ser ru nu. svårt jämnföra äpplen och päron.finns det olika varijator kitt? finns dom som ändrar utväxling för kompensera större hjul? detta med lägre tillslag till 1700 rpm är väl något helt annat? svara på sådant här istället för ta åt dig på mina inlägg om att jag inte är nöjd med min maskin som den är. skulle jag få den gå nästan lika mjukt som en artic eller suzuki tex. wow skulle ju vara hur jävla underbart som helst....
När kommer du ut och kör då? Vi är ett stort gäng ute nuförtiden, det har verkligen expanderat sedan i begynnelsen.
Tycker du har en väldigt otrevlig framtoning cosy, och du verkar inte begripa att lite ödmjukhet kan vara bra både på nätet och i verkligheten. Fortsätter du så här så tror jag inte många vill hjälpa dig.
Nu drog jag slutsatsen att du bara är dryg. Likväl som du förväntar dig hjälp kan man också förvänta sig att folk är artiga och ödmjuka. Du har misslyckats med båda sakerna, "hahahahaha" du sitter o skrattar du... näh fyfan
Är du intresserad av variatorkit så får du väl lägga lite egen energi på att hitta information om vad det gör istället för att lägga energi på att gnälla här.